maandag, juli 27

'U R THE BEST THING' EYESHADOW PALETTE


Eenmaal ik Frankrijk aangekomen nam ik eens lekker de tijd om mijn splinter nieuwe, dierproefvrije en vanaf nu favoriete oogschaduw palette te fotograferen. Ik kocht deze beauty vorig weekend bij de Kruidvat waar er op alle make up toen vijftig procent korting was. Kruidvat heeft heel veel dierproefvrije merken, wat super fijn is! Super gelukkig nam ik hem mee naar huis en now for you to see .. 


Het I 'heart' makeup palette is een 'zusje' van het merk makeup Revolution. Toevallig had ik een tijdje geleden al flink online rond zitten neuzen voor een nieuw palette, nadat ik mijn twee grote weg moest doen toen ik besloot dierproefvrij te gaan. Ik twijfelde nog even, omdat ik nu eenmaal heel zenuwachtig wordt van online bestellen en alles wat mis kan gaan. Zaterdagochtend las ik zoals gewoonlijk wat blogs en toen stond daar in eens dat Kruitvat nu ook makeup Revolution verkoopt. Zo makkelijk was mijn plan voor die middag vastgelegd: lets go shopping! 


In de Kruidvat raakte ik lichtelijk in paniek toen ik nergens de palettes, waar ik al een tijdje om had zitten kwijlen, kon vinden. Gelukkig wist een medewerkster me precies te wijzen waar ze lagen en tada: dit is hem geworden! Ik vind de verpakking en de tekst erop super leuk. Het is een palette met veel kleurtjes, maar toch is het formaat niet te groot. De verpakking is simpel maar classy en glanst (nu nog) als een spiegeltje zoals je kan zien. Toen ik hem zag was ik dus al meteen benieuwd naar de kleurtjes die in dit mooie doosje zitten. 


Het palette heeft maar liefst 32 super mooie kleurtjes en komt met twee kleine standaard oogschaduw kwastjes. Een super groot voordeel vind ik dat er tien matte basics in zitten en genoeg prachtige shimmering kleurtjes. Ik was erg op zoek naar een palette met zoveel mogelijk kleurtjes die ik ook écht ga gebruiken, aangezien ik vaak een palette koop en vervolgens altijd dezelfde drie gebruik haha .. Natuurlijk wilde ik even kijken naar de pigmentatie van deze mooie kleurtjes, dus hieronder de smudges van de eerste tien shimmering kleuren gepresenteerd op mijn hand ..


Zelf ben ik heel tevreden over het pigment van dit palette, al geloof ik graag dat er sommigen zijn die nóg veel meer kleur hebben, maar voor dit prijsje (10 euro om precies te zijn) vind ik deze kleuren meer dan prima. Ook fijn is dat de kleurtjes goed overeen komen met hoe ze eruit ziet in het doosje, soms valt dit nogal tegen.

Al met al ben ik echt ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst, nu zat ik alleen met het volgende: een week lang heb ik naar de prachtige kleurtjes gekeken, zonder er ook maar éen aan te raken. Niets op gedaan, niets getest .. Want met zoveel mooie keuzes wordt het me gewoon te lastig hahaha. Vandaag heb ik mijn eerste make up look gemaakt en nu hij eenmaal 'gebruikt is' kan ik me er over heen zetten en hem gebruiken waarvoor hij is gemaakt, in plaats van er naar staren haha .. De make up look zien jullie gauw genoeg verschijnen. Wat vinden jullie ervan en wat is jullie perfect palette? Ik ben erg benieuwd!

Liefs, 
Chas

1 opmerking: