zondag, augustus 30

Lush 'Rose Queen Bath Ballistic' Review


In de stromende regen rende ik naar de bushalte om gelukkig net op tijd in de bus te kunnen springen. Donderdag middag had het heerlijke begin van mijn weekend moeten zijn - yes ik was vrijdag vrij - maar het begon klets nat. In de bus droomde ik al een beetje weg bij het idee van een heerlijk warm bad als ik thuis kwam. Eenmaal op Amsterdam Centraal aangekomen wist ik dus ook meteen waar ik éventjes langs zou lopen: the Lush. Hij zit al een tijdje op centraal maar ik was er nog helemaal niet langs geweest. De Lush is honderd procent cruelty free en organisch en ik had ineens heel erg veel zin om hier eens iets te scoren. Kletsnat kwam ik de heerlijk geurende winkel binnen en een kwartier later stond ik weer buiten met twee heerlijke cadeautjes voor mezelf ...  Lees meer



Een van de twee heerlijke cadeautjes die ik voor mezelf kocht is deze 'Rose queen bath' bruisbal. Deze heerlijke bath bomb zit vol met bloemblaadjes van onder andere tijgerlelie en appelbloesem. Onderweg naar huis kan ik niet stoppen met eraan ruiken; echt een heerlijke lichtzoete herfstgeur. Ik moest de bruisballen natuurlijk beschermen met mijn leven tegen de heerlijk Nederlandse regen, maar ze kwamen heelhuids thuis. Omdat ik het vaak zonde vind zoiets moois meteen te gebruiken wachtte ik tot zaterdag middag om eens heel uitgebreid te tijd te nemen en te genieten van alle verrassingen die hierin zouden zitten. Kijk je mee?


Na ongeduldig wachten tot het hele bad volgelopen was, liet ik de bruisbal er voorzichtig invallen. Zachtjes begon het te borrelen en van kleur te veranderen, daarna kwamen de blaadjes er een voor een uit. Langzaam werd de kleur van mijn bad lila en de geur van de badkamer echt onweerstaanbaar lekker ... 
      

Ik denk dat ik uiteindelijk zeker drie kwartier in bad heb gelegen, om te genieten van de heerlijke geur. Na lang wensen om een heerlijke 'bath bomb' hoopte ik natuurlijk dat ik niet teleurgesteld zou zijn. Ik kan gelukkig zeggen dat het een groot succes was, gewoon een klein feestje voor jezelf in bad. Volgens de beschrijving van Lush zelf: 'een heerlijk rozenbad voor koninginnen'. Ik bedoel, wie wilt zich nu niet zo voelen? Na het bad was mijn huid heerlijk zacht en ik rook echt de hele dag naar bloemen, zo heerlijk! De geur blijft dus lang hangen en het verzorgt je huid heel goed. Het enige nadeel is dat je, als het bad leeg is, wel even de bloemblaadjes uit de badkuip moet vissen haha .. 


Heerlijk om van die lekkere cadeautjes voor jezelf te kopen, sterker nog: drie keer raden waar ik vanmiddag ben geweest .. Oops! Ja ik heb zeker nog meer Lush ingeslagen. Veel producten zijn misschien wat prijziger dan je gewend bent maar alles is handgemaakt, organisch en Lush strijd voor dierproefvrije cosmetica. Bovendien is het écht te lekker en dus genoeg redenen om gauw eens langs te gaan voor een cadeautje voor jezelf of iemand anders. 

Mijn zondag bracht ik door met wandelen over de Haarlemmerdijk, samen met vriendje lief. Als afsluiter bracht ik een bezoekje aan de Kiko en Lush, en zo heb ik weer genoeg om aankomende week over te bloggen. Een super leuke hotspot, nieuwe Lush artikelen en ook weer nieuwe Kiko aankopen staan deze week op de planning. Nu eerst tijd om weer klaar te worden voor een nieuwe Maandag, een taart te bakken voor mijn moeder en te bedenken wat ik in hemels naam zal doen voor de schoolfoto morgen .. Genoeg te doen op de zondag avond dus haha. Wat vinden jullie van de Lush? 

Liefs, Chas


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er mooie foto's van weten te maken! Ze geven echt een soort 'droom'sfeer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh dankjewel! Dat is wel echt de sfeer die je krijgt bij dit badje, heerlijk dromerig en sprookjesachtig :)

      Verwijderen