maandag, februari 8

TUESDAYS OUTFIT


Hoewel het weertje de afgelopen tijd niet mee zit, besloot ik mijn vrije dag vorige week te vullen met wandelen door de winkelstraten van Amsterdam (weer en wind houden een echte fashionista niet tegen, right?) Na wat leuke nieuwe items gescoord te hebben, besloot ik gisteren eindelijk weer eens een outfit te fotograferen voor jullie en ben ik - ja echt - ik de regen en wind toch even naar buiten geglipt. De foto's zijn helaas in het thema 'natte winter', maar dat moeten we maar even wegdenken. Kijken jullie mee? ...


Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Kalverstraat had bezocht en het eerste item dat ik jullie wil laten zien komt dan ook niet uit de winkel. Deze super fijne leren tas kocht ik vorige maand op de IJhallen voor €2,50 (!) en hangt sindsdien elke dag over mijn schouder. Mocht je er nog nooit zijn geweest, maar wel into vintage zijn is het zeker een aanrader (al  is het in zo'n loods met deze wind wel een tikkie koud). Ook mijn ringen kocht ik niet in de winkel maar op de Noordermarkt voor 1 a 2 euro per stuk. Maar goed, afgelopen vrijdag besloot ik dus dat al een hele tijd niet écht geshopt had en liep ik uiteindelijk wel een paar uur van winkel naar winkel. Alle nieuwe kleding in éen outfit leek me niet erg handig, dus laten we bij deze look beginnen.

Zwarte denim blousePull&Bear - Zwarte loafers, Pull&Bear - Kettinkje, Topshop - Matte nagellakEssence. 
















Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een outfit heb gepost en ik ben blij dat ik er even de tijd voor heb kunnen vinden. Op dit moment is school gelukkig wat rustiger - examens zijn wel erg dichtbij brr - en heb ik me het afgelopen weekend bezig gehouden met mijn inschrijvingstoets voor mijn studie aan de UVA (ja, het klinkt voor mij ook best gek). Verder heb ik eindelijk tijd om me lekker bezig te houden met lezen, bloggen en blijkbaar ook met winkelen. Er is in ieder geval nog een outfit onderweg dus stay tuned!
                                                
      

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige tas, wat een koopje! Oh, en het totaalplaatje van je outfit is ook echt heel tof. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, wauw, wat een tof sfeertje hebben je foto's! Prachtig!! En oh, wat een gave blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ik vond je op insta en vond je blog ook. En wow je hebt zo'n leuke kleding stijl 😍

    BeantwoordenVerwijderen