donderdag, oktober 6

OCTOBER/NOVEMBER: 30 DAYS MINIMALISM CHALLANGE


Oktober is al een paar dagen officieel begonnen en ik kan bijna niet geloven dat ik inmiddels al een hele maand aan de Universiteit heb overleefd. Ik heb me de afgelopen maand veel gefocust op studeren en wil me deze maand dus graag focussen op mezelf, om de balans weer een beetje terug te vinden. Oktober - en een deel van november - wordt voor mij de maand van 30 dagen minimalisme. Vandaag een post over wat ik deze maand graag meer - of beter gezegd minder - wil gaan doen en een korte life update.   ... Lees je mee?

Met moeite houd ik mijn ogen open en kijk ik op de klok. Shit het is pas tien over half tien. Hoewel het nog lang geen studenten bedtijd is, kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Ik ben moe en weet niet eens waarvan. Na mijn tentamen van afgelopen vrijdag te hebben overleefd, ben ik met wat meer moeite deze week begonnen. Maandag tot en met vandaag waren niet mijn meest productieve dagen en ik heb in een stressbui net gepland hoe ik dat allemaal weer ga oplossen. Is dit dan mijn studentenleven?
Een tijdje geleden kwam ik deze 'minimalism-challenge' tegen op Pinterest en bewaarde ik hem voor het goede moment. Dat is nu, denk ik zo. Ik had graag op 1 oktober willen beginnen, maar goed ik kan wel tien dingen bedenken waarom ik dat niet heb gedaan en het komt er dus op neer dat ik dat niet heb gedaan. Dit weekend op zaterdag 8 oktober, begin ik dus wel.
Ik dacht eraan om een kleine notebook bij te houden, met per dag een korte - of lange emotionele - aantekening met hoe mijn challenge van die dag verliep. Zo kan ik jullie dan per week op een vaste dag updaten. Het is een heel andere post dan normaal en ik hoop dan ook dat jullie dit leuk vinden. Zelf kan ik het in ieder geval goed gebruiken. Verwacht naast mijn tuesdays outfits voortaan op zondag een mindfulness update.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten