zaterdag, januari 30

REVIEW: ARGAN OIL SHAMPOO - LUSH



Een blog bijhouden kan - als je het ook echt leuk vindt - niet echt een erg moeilijke taak zijn, of wel? Nou dat tegendeel heb ik maar weer eens mooi bewezen. Op de een of andere manier heb ik mijn goede voornemens laten varen en schrijf ik dus nu pas weer een stukje. Ach ja. Twee weken geleden werd ik achttien en kreeg ik ontzettend veel leuke cadeautjes. Ik hoop dat jullie klaar zijn voor een paar reviews, want dit is pas het begin. Een stukje over een van mijn cadeautjes* : de Jason and the argain oil shampoo van de Lush. Lees gauw verder ...




Voor mijn verjaardag heb ik ontzettend veel leuke cadeautjes gekregen, maar wat vooral opvallend was dat ik, zonder erom te vragen, heel veel heb gekregen dat ik al heel lang wilde hebben. Ook de Jason Shampoo van de Lush stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Mijn vorige solid shampoo van de Lush - namelijk de Godiva - heb ik een tijdje geleden met veel plezier opgemaakt. Ik was er heel tevreden over, maar miste wel een lekkere geur. Vol verwachtingen gebruikte ik mijn nieuwe fijn roze shampoo een paar dagen geleden, en ik ben erg blij met het resultaat! 

verkrijgbaar via  https://www.lush.nl/ 

Het fijnst van de solid shampoo's vind ik dat ze erg lang mee gaan, ook al zien ze er misschien klein uit. Ook van deze had ik maar een klein beetje nodig. Bij het gebruik ben ik zeker niet te zuinig met de shampoo en smeer ik graag mijn hele haar in. Ik was heel erg blij met de heerlijk bloemige geur van deze shampoo en ook schuimt hij heel fijn. Bij het uitspoelen voelde mijn haar wel wat stug, maar ik denk persoonlijk dat dit komt doordat mijn haarkleur op dit moment geverfd is. Een conditioner was dus wel nodig, maar ik ben nog steeds erg blij met het resultaat. De Jason shampoo verzorgt je haren heel goed door de argan olie en je haren ruiken ook als je uit de douche komt nog licht zoet. Dat is persoonlijk mijn favoriete eigenschap van deze shampoo. Al met al ben ik er erg blij mee en geef ik hem denk ik een 8! Voor geverfd haar is een conditioner nog wel even nodig, maar ook die heeft Lush genoeg haha.

Geniet van jullie weekend,



* Een cadeautje gekregen van Sue, Layla en Julia. Dankjullie wel schatjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten