maandag, mei 2

LUSH OATIFIX GEZICHTSMASKER


Tussen het leren voor de examens, het stressen over het leren, werken en nog veel meer dingen door, vond ik mezelf toch ineens in de Lush op Amsterdam Centraal (Oops). Maar goed, waar kun je ook beter even unwinden en jezelf verwennen dan in de Lush! Besluiteloos heb ik rondjes gelopen en ben uiteindelijk met onder andere dit gezichtsmasker - en heel veel ander leuks en lekkers - de winkel uitgewandeld. Dus hier ben ik dan weer, terug van (heel heel erg lang) weggeweest, maar toch terug. Een artikeltje met een korte review over deze heerlijke Oatifix   ...                                                                                    Lees meer! ...




Allereerst de verpakking. De lush verpakkingen zijn eigenlijk vrijwel allemaal hetzelfde zonder al te veel ditjes of datjes, gewoon lekker duidelijk én altijd met ingrediënten en gebruiksaanwijzinkje. Ik ben dol op de maskers van Lush (oa. Mask of Magnamity), maar een vers masker had ik nog nooit eerder geprobeerd. Tijdens mijn afgelopen bezoek aan de Lush had ik het geluk dat ik bij inlevering van vijf lege verpakkingen die ik mee had - ja vijf en ja ik kom echt veel te vaak in de Lush - een vers masker mocht uitkiezen. Ik was super benieuwd toen ik het masker al even had geroken in de winkel (banaan en havermout!) en heb thuis eerst even een bad laten lopen om ook écht even te kunnen ontspannen midden in deze drukke periode. 




Ik had de OATIFIX dus al geroken zoals ik zei, maar bij het openen van het potje in bad was ik weer helemaal verliefd haha. Het masker breng je super makkelijk aan met je handen - een spiegeltje is wel handig - en kun je goed gelijkmatig verdelen over je gezicht. Een lieve Lush werkneemster had me al een beetje verteld over de werking van havermout op een gevoelig huidje en ook dat havermout de roodheid uit je huid haalt. Op plekjes waar mijn huid extra droog of rood was heb ik dus een iets dikker laagje gesmeerd. 

Na twintig minuutjes relaxen en genieten van de heerlijk zoetige geur, kon ik het masker ook weer gemakkelijk verwijderen met lauwwarm water. Ik ben echt heel blij met het resultaat van deze oaties , mijn huid voelde super zacht! Op mijn gezicht bleef een olie-achtig laagje achtig. Niet te vettig, maar wel heel voedend. Al met al dus heel er blij met mijn keuze! Zeker als je nog nooit een Lush masker hebt geprobeerd of niet zo goed weet welke je dan zou moeten kiezen, raad ik je aan om een van de medewerkers te vragen om wat advies. Zelf vind ik het altijd erg fijn dat ze precies weten wat mijn huid nodig heeft én ze hadden dus zeker gelijk. 
(Let op! bewaar je verse maskers in de koelkast zo blijven ze het langst goed)

Zoals ik al zei ben ik dus echt een hele tijd offline geweest. De laatste weken van mijn examenjaar vielen nogal zwaar en met de examens nu echt echt voor de deur zou je verwachten dat ik juist niet zal posten, maar toch wel! Ik heb gemerkt dat het heel goed is om juist dingen te doen die je leuk vind en je rust geven tijdens zo'n drukke periode, so here i am again ... Nog meer Lush reviews, een outfit met nieuwe items van Marbles Vintage, tips over het leren van examens en meer komt er allemaal aan! Stay tuned








3 opmerkingen:

  1. ik heb zelf oatfix ook een keer gehad en wauw wat een onwijs fijn masker ! je foto's zijn trouwens prachtig
    xx Ish

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ever considered going vegan? It really really helped me feeling good about myself and my body, it improved both my mental and physical health. I feel stronger, healthier and happier than ever.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi dear Anon! I have actually, I am a vegetarian and that works best for me now. To be honest i already feel good in my own skin (which took me a lot of work and still does sometimes). Thank you for your advice and i am glad that being vegan makes you feel that good about yourself! Keep up the good work love

      Verwijderen