dinsdag, oktober 4

TUESDAYS OUTFIT: AUTUMN ARRIVED



Na de eerste dagen vol regenbuien, kunnen we er toch echt niet meer om heen: het is echt herfst. Goed voorbereid als ik altijd ben - uchum - had ik gelukkig al gewinkeld voor heerlijk cosy coltruien - zie hierboven - en andere fijn warme herfstkleding. De afgelopen dagen heb ik vrijwel geleefd in mijn nieuwe trui en dat vond ik wel een blogpost waard. Vandaag een herfstoutfit ..Kijk gauw verder!

     

Ik heb het afgelopen half jaar heel erg geprobeerd een kast te creeĆ«ren met items die ik ook echt draag. Veel heb ik zelf op de IJhallen verkocht, in de hoop dat iemand anders er misschien toch nog plezier aan kon hebben. Helaas pindakaas, kan ik alleen echt niet op de IJhallen staan zonder - een deel van - mijn verdiende geld ook weer uit te geven aan wat nieuws. Zo vond ik dit super leuke tasje voor twee euro! Er past helaas niet zoveel in, maar genoeg om bijvoorbeeld mee uit te gaan: sleutels telefoon en geld haha. 

Ik denk dat deze outfit de laatste tijd echt een favoriet is. Zoals ik al zei, ik heb praktisch geleefd in mijn nieuwe trui. Turtle necks geven me altijd zo'n goed gevoel (ook gek maargoed) en ook rokjes komen steeds meer voor in mijn garderobe. Ik moet zeggen dat het met twee - max. vier - uur college per dag echt best lastig is om de moeite te nemen iets aan te trekken dat niet op een pyjama lijkt, maar ik denk dat een rokje en een zachte trui hier de perfecte oplossing voor zijn. Net als ik mijn vorige outfit post draag in mijn favoriete laarsjes van Asos, omdat die zo makkelijk en leuk blijven. Haren los en geen make-up, maar zo heb je in 5 minuten een go-to college outfit. Ook handig: rokjes en truien kun je oneindig blijven combineren natuurlijk.



trui en button-up rokje: Brandy Melville



Ik ga na mijn tentamen van vorige week vrijdag weer een nieuw blok aan de Uni tegemoet, vol thee , coltruien en rokjes denk ik zo. Door de stress die mijn eerste tentamen opleverde, is het me helaas niet gelukt om ook vorige week twee keer te posten, maar dat maak ik deze week weer goed. Zelf heb ik in ieder geval meer balans gevonden en een idee van hoe ik alles nu ga doen als studentje. Donderdag staat er een post online over een '30 day minimalism challenge'. 
Tuesdays outfit blijft erin, maar ik ben van plan wat nieuwe dingen te posten (boeken, fotografie, schrijfstukjes etc). Zelf heb ik het nog niet allemaal uitgewerkt dus dat zien jullie vanzelf. Voor nu: geniet van jullie dinsdag en stay tuned !

p.s. favoriete herfstitem? 
p.p.s 81 dagen tot kerst!!!


4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke outfit! Zo lekker herfstachtig :) En ook hele mooie foto's trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah dankjewel! altijd heel leuk om positieve reacties te lezen

      Verwijderen
  2. Wow, nog maar 81 dagen tot kerst ?! Thanks voor de reminder (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa get your freak on begin alvast een kerstrui te breien!!

      Verwijderen