vrijdag, augustus 28

de Liebster Award: elf vragen om te beantwoorden


Toen ik gisterenavond mijn inbox bekeek, moest ik heel even nadenken toen ik daar ineens een mailtje zag staan: 'de Liebster Award'. Voor wie - net als ik toen - niet weet wat dat is: bloggers stellen elf vragen en nomineren dan anderen om deze te beantwoorden en hetzelfde toe doen. Een super leuk idee om nieuwe (beginnende) bloggers te leren kennen en ik vind het ook super lief dat Rozemarijn van STYLEDAWAY mij hiervoor heeft genomineerd. Benieuwd? Lees dan gauw verder ...



Ik ben bang dat ik het artikeltje veel te lang ga maken dus laten we maar meteen beginnen met de elf vragen die ik van Rozemarijn kreeg! Niet zoveel foto's deze keer, maar wel veel feitjes. 



1. Hoe ziet jouw ultieme comfy outfit eruit?

Geen moeilijke vraag! Een comfy outfit moet voor mij in ieder geval bestaan uit 'goede sokken'. Het ligt er natuurlijk aan of ik comfy naar school ga of comfy thuis ben. Thuis draag ik het liefst een tshirtdress met wollige sokken, et voila: klaar. Naar school ga ik het liefst voor een legging en iets groots, zoals een oversized shirt of trui. Een paar laarsjes of mijn clarks eronder en ik ben good to go! 
2. Als je jezelf niet mag kleden naar de kleding style die je momenteel hebt, maar voor iets totaal anders zou moeten gaan. Voor welke style zou je dan gaan? Oeh in tegenstelling tot de vorige, een lastige vraag. Ik heb eigenlijk totaal geen vaste kleding stijl.  Als ik voor totaal iets anders zou moeten gaan zou ik wel willen rondloper in skater stijl. Lekkere grote shirts, vans (die lopen zo lekker!), gewoon lekker easy maar naar mijn mening wel altijd mooi en nonchalant. 
3. Noem 3 dingen waar je ontzettend trots op bent? Leuke positieve vraag! Hmm, de laatste tijd heb ik veel nagedacht over van alles en iets waar ik zeker trots op ben is mijn (nogal abrubte) overstap naar een andere school. Ook ben ik er trots op dat ik eindelijk ben begonnen met bloggen en dat ik steeds beter om kan gaan met lastige dingen zonder in paniek te raken. 
4. Wanneer is jouw favoriete thee moment? Wanneer niet! Ik ben echt een ontzettende granny als het aankomt op dit soort dingen. Het liefst drink ik de hele dag thee. Mijn favoriete moment is misschien toch een grote kop in de ochtend, even rustig en warm wakker worden. Meteen even een momentje voor jezelf. 
5.  Wat is de lekkerste maaltijd die je ooit zelf gemaakt hebt? Twee weken geleden had ik dit echt niet geweten, maar een tijdje geleden kookte ik met Sep pasta. Door gebrek aan ingrediënten en zin in iets nieuws pasten we het recept aan en uiteindelijk maakten we samen een ontzettend lekkere nieuwe pasta variatie! Jammer dat we het nergens hebben opgeschreven ..
6. Welk negatieve woord zou je in een positief woord willen veranderen? Hmm, eigenlijk vooral woorden als dun, dik, groot en klein. Het zijn woorden die altijd worden gebruikt met een bepaald oordeel dat eraan zit. Ik vind dat het gewoon beschrijvingen zouden moeten zijn, zo neutraal als een kleur, zonder dat het meteen iets goeds of slechts is. 
7. Liever een kat of een hond? Oh nee moeilijk moeilijk! Ik ben dol op mijn lieve hond en zou er eigenlijk alleen maar een kat bij willen haha .. 
8. Wat heb je vandaag allemaal gedaan? Vandaag heb ik lekker een extra dagje weekend. Ik ben druk bezig met mijn kast uitzoeken en met het maken van een nieuwe blogpost die hierna online komt. Verder heb ik thee gedronken en was ik vanochtend bij Sep. Nog niet super veel productiefs dus haha! En het is al bijna half drie , oops .
9. Slaap je ongeacht hoe warm het is met een deken? Yes. Ik ben echt een deken slaper. Zelfs de afgelopen zomer in Frankrijk bij 25 graden snachts kruip ik er het liefst onder. Als ik het echt heel warm krijg mag er wel éen been uit, maar zonder deken kom ik niet in slaap! 
10. Wat is je laatste overbodige aankoop geweest? And be honest! Oh jeetje even denken .. De laatste tijd ben ik erg braaf geweest wat betreft koopjes, ik kocht gisteren twee bruisballen van de Lush. Okay dat was overbodig misschien .. maar wie heeft dat nou echt nodig haha! (Ik verklap niet te veel want hierover volgt een uitgebreide post) 
11. Heb jij ook al zo'n zin in de herfst of ben ik echt de enige? Haha zeker niet de enige, ik kan echt verlangen naar heerlijke dikke truien en grote koppen thee. Toch zie ik ontzettend op tegen fietsen in de regen, dus ik geniet nog even van het kleine beetje zon dat er is. 

Nu is het mijn beurt om elf vragen te bedenken en dat was zo makkelijk nog niet haha. Voor mijn vragen nomineer ik weer vier bloggers. Een voorwaarde is dat zij allemaal minder dan 200 volgers hebben. Mijn elf vragen houdt ik nog even geheim, maar als het goed is vinden jullie ze binnenkort bij de volgende bloggers:

Mijn nominaties:
Demi  van Demi van de Liefvoort
Lisa van C'est Lisa
Mariska van Mariska van der Haven
Lotte van A little of Lotte


Ik vond het een super leuk idee en hoop dat ook mijn nominees het leuk vinden. Even een andere post dan normaal dus, maar zondag verschijnt er weer een nieuwe post vol leuks, maar nu eerst: Weekend.

Liefs, Chas






1 opmerking:

  1. Perfecte comfy outfit wat mij betreft! En oehh inderdaad de warme truien en grote mokken thee in de herfst! Heer-lijk! Yasss leuk!

    BeantwoordenVerwijderen