zaterdag, augustus 1

OUTFIT: I WOKE UP WITH THOSE VINTAGE VIBES


Al bijna een week zitten we nu in Frankrijk. Nu de donkere sluier wolken langzaam plaats maken voor steeds iets meer zon, werd het natuurlijk tijd voor een outfit post. Zoals iedere vrijdag is er in een dorpje vlakbij een grote markt, waar je heerlijk kan rondstruinen in het zonnetje. Ik ben nu al voor de derde keer mee op vakantie naar het grote huis van vriendje lief's oom en tante in Frankrijk en een lunch bij Augusto, na het lopen over de markt, is altijd ritueel haha. Ik droeg een paar van mijn favoriete vintage items en zo paste ik mooi bij dit heerlijk Franse straatje ... Zie hier meer ! 




Na ons gebruikelijke rondje over het plein waar de markt staat, is het vaak tijd voor een bezoekje aan de Noz: de Franse action. Na een snel rondje door de winkel besloten Sep en ik toch lekker buiten te wachten en schoten we wat plaatjes in de oude straatjes van Autun (en dat rijmt onbedoeld .. oeps) 

Een zomer (en winter) favoriet is voor mij de Levi's short. Deze witte vond ik bij mama in een doos op de kast en ik had het geluk dat hij me echt precies paste! Natuurlijk mocht ik hem afknippen en sinds dien behoort ook deze mooierd tot mijn Levi's collectie. Het schattige leren tasje kocht ik voor een tientje op de ijhallen en heeft sinds dien al zeker wat door staan (lees: een schuimparty in Portugal bijvoorbeeld) Gelukkig kan echt leer wel tegen een stootje en ziet hij er nog steeds prachtig uit (op wat vlekjes na ..) 



Verder droeg ik nog een paar van mijn favoriete items. Mijn lichtgrijze Clarks zijn echt een van mijn beste aankopen ooit! Ik had mijn zwarte na twee jaar ondertussen al weggelopen (niet weg gedaan hoor) en het werd tijd voor een paar nieuwe. Natuurlijk moet ik wel voorzichtig zijn met de kleur, maar hmm ze passen overal bij en zitten zo lekker! Een tijdje later kocht ik een blouse bij de Zara die toevallig bijna precies dezelfde kleur is. Ik ben dol op minimalistische kledingstukken en ook deze blouse maakt me helemaal gelukkig. Mijn Casio horloge kreeg ik twee jaar geleden van 'Sinterklaas' nadat hij al lang op mijn lijstje stond. De perfecte kleine touch aan een outfit met weinig kleur.

Ook interesse in een mooi paar desert boots? Vanaf  €130 op o.a 
http://www.clarks.nl/c/originals-dames/desert-boots


Al met al was het een heerlijk dagje uit. Na de foto's was het tijd om gauw achter de rest aan te gaan voor een heerlijke lunch. Ik genoot van Franse toast en een lekkere salade, voordat we weer terug reden naar huis.
Dat het weer niet elke dag mee zit vind ik helemaal niet erg. Een blog berichtje schrijven in dertig graden is namelijk ook niet helemaal mijn ding. De verwachting voor de aankomende dagen zijn heel warm, dus ik moet gauw bedenken wat ik dan voor jullie neer zal schrijven. Ik ben super blij dat ik weer de tijd (en perfecte plek) had om een outfit post te maken en ook dat hij nu eindelijk af is (het internet hier zit niet zo mee) Is het bij jullie ook korte broekjes weer? 

Liefs en Bisous, 
Chas

2 opmerkingen: