vrijdag, september 4

A LITTLE LIPSTICK NEVER HURTS


Afgelopen zondag struinde ik met Sep over de Haarlemmerdijk. Na een super lekker croissantje en verschillende boetiekjes bekijken, eindigde ik in de Kiko op Amsterdam Centraal. Ik ben, zoals jullie misschien al doorhebben, echt gek op de make up en gezichtsverzorging van kiko en ook deze keer nam ik weer iets mee. Lees meer



Na drie rondjes door de winkel, ging ik uiteindelijk naar de kassa met een prachtige lipstick met matchend lip potlood, een wenkbrouwpotlood en een crème eyeliner. Hoewel ik heus wel genoeg lipsticks heb, was ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe nude. Ik heb vooral heel veel rood tinten, die ik eingelijk - super zonde- heel weinig draag. Een goede reden om deze prachtige roze-bruine tint toe te voegen aan mijn collectie! 


De lipstick is omhuld in een ontzettende classy rose gold verpakking: i love it. Het lip potlood doet echt precies wat hij moet doen. Wat ik vooral heel fijn vind, is dat er veel pigment af komt zonder dat je hard hoeft te duwen. Hij rolt als het ware over je lippen, heel fijn. Ik deed er twee laagjes lipstick overheen, even in een servetje happen en voila. Zelf vind ik dat de lippenstift goed blijft zitten, maar na het eten van een broodje moet je hem wel éventjes bijwerken. De kleur is echt precies wat ik zocht; nude maar wel vol kleur en mat. Wat ik niet heel fijn vind is dat de lipstick een beetje plakkerig kan voelen na een tijdje, waardoor je, je bewust bent dat je hem draagt. 

Natuurlijk had ik kunnen kiezen, maar de crème eyeliner wilde ik al zó lang en ook het wenkbrauwpotlood kon ik niet laten liggen haha - oeps - . Al met al zal ik het moeten toegeven: ik ben echt verliefd op de Kiko en ik heb deze nieuwe lippenstift denk ik al vier keer gedragen de afgelopen week (ook op de schoolfoto, wow). 


Het duurde even voordat er weer een post kwam, ook al had ik mezelf voorgenomen dinsdag al te posten. Heel handig als je chaotische leven duidelijk wordt voor iedereen, maar helaas pindakaas ik ben ook maar een mens haha. Een doel voor volgende week wordt dus ook mijn bloggen proberen in te plannen. Toch vind ik het belangrijk dat ik het blijft doen voor mezelf, dus dat mijn blog nog niet zo groot is, is alleen maar een voordeel voor mijn chaotische brein haha. Benieuwd wat er dit weekend online komt? Stay tuned! 

Veel liefs,
Chas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten