donderdag, juni 30

TUESDAYS OUTFIT



Hoewel de donkere regenwolken al de hele ochtend boven Amsterdam hingen, besloten Sep en ik toch om op de fiets te springen richting de stad om eindelijk eens - want ja dat heb ik lang lang geleden beloofd - wat outfitfoto's te maken. Aangekomen bij het pontje besloten we onze 'fotoshoot' lekker in Noord te houden en ik ben heel blij met het resultaat. In het zwart voor de enorme muren van the Eye Amsterdam ... kijk je mee?



Toen we eindelijk een plekje hadden veroverd - dat is nog best een opgave bij the Eye - was ik ontzettend blij om deze outfit eindelijk een keer te kunnen fotograferen. Om eerlijk te zijn is het niet de meest spectaculaire outfit misschien, maar ik voel me in deze kleding altijd heel goed. Voor de mensen die met mij op school zitten is het vast ook wel herkenbaar, maar mijn panthalon en lange jas geven me altijd een goede vibe! Dat is denk ik ook het belangrijkst aan een outfit: feel good, look good. ;)  
Eigenlijk had ik liever een zomerse outfit voor jullie gefotografeerd, maar de wolken zijn voorlopig Nederland nog niet uit, dus toch nog veel zwart en grijs (hé jammer ..)

top: Zara - panthalon: Monki - jas: Zara - horloge: Casio - sokken: weekday - gympen: vans


Mijn jas en panthalon zijn zeker favoriete items, maar meest favoriet is misschien toch wel dit leren tasje. Hij kan wel wat ledervet gebruiken, maar het is vintage op zijn best haha! Het tasje is van mijn Opa geweest, die hem gebruikte om geld mee op te halen tijdens zijn werk. Los van dat ik het een super mooie tas vind, heeft het dus ook wel een beetje emotionele waarde en dat maakt het voor mij heel fijn om hem veel te gebruiken. 

Om mijn outfit niet hélemaal zwart en donker te maken, draag ik er het liefst mijn witte Vans bij. Ik kocht ze niet zo lang geleden en ben er nog steeds heel blij mee: perfecte basics voor in je kast! 

Voor vandaag blijft het even een post met veel foto's en niet zoveel tekst, maar i hope you enjoyed! Ik ben heel blij dat ik eindelijk weer de tijd heb om actief te bloggen en ik heb zeker nog wat oufitposts en reviews op mijn to-do list. Ook vlieg ik over anderhalve week naar Peru mét mijn camera en laptop natuurlijk. Ik houd jullie op de hoogte van wat ik allemaal doe in mijn 'zeeën van vrije tijd' zo na mijn examens. Stay tuned!






2 opmerkingen: