donderdag, juli 7

OVER RUST VINDEN EN VAKANTIE PLANNEN

Hoewel ik het bijna niet kan geloven, heb ik alweer anderhalve maand vakantie. Mijn dagen waren gevuld met zowel zon als regen, met drukte en rust, werken en feestjes, eindelijk fotograferen en ook eindelijk lekker slapen. Mijn afgelopen week heb ik onder andere heerlijk op stal besteed - eens een paardenmeisje .. Vandaag een post over mijn plannen voor de zomer en een kleine update over mijn vrije leventje, voor de verandering geïllustreerd met paarden.                                                                                     Lees je mee?





Toen de vakantie eindelijk daar was, had ik eigenlijk niet verwacht dat ik het zo lastig zou vinden om mezelf ook echt rust te gunnen. De eerste twee à drie weken heb ik veel gewerkt en gesport, was ik daarna heel moe en bracht ik de rest van het beetje tijd dat over bleef rustig thuis door. 
Dat werd me toch een beetje teveel en zo zijn mijn eerste drie vrije weken ook heel snel voorbij gevlogen. Vorige week heb ik besloten minder te werken en meer tijd te maken om ook een lekker niets te doen, een wandeling te maken, of zoals afgelopen week: weer eens heerlijk paard te rijden. Nu hoeven jullie natuurlijk niet allemaal meteen op een paard te springen, maar ik heb gemerkt dat het heel belangrijk is om jezelf rust te gunnen, op wat voor manier dan ook! 

Nu ik dus heb besloten écht even vakantie te houden, kan ik me ook in alle rust voorbereiden op 18 Juli, want dan vlieg ik - ja eindelijk - voor een maand naar Peru, om daar met mijn gezin (mijn vader is daar geboren en getogen haha) rond te reizen. Ik neem zeker weten mijn camera en laptop mee en zal daar twee keer per week bloggen over alles wat ik meemaak. Als ik terug ben uit Peru ben ik precies drie dagen in Nederland en vlieg dan met vriendje lief naar de Cote d'Azur om samen nog een weekje te genieten aan de kust van Nice. Mijn zomerweken zijn dus helemaal volgepland en ik ben zeker van plan ook mijn blog vol te posten met alles wat ik ga zien. 


Voor de aankomende anderhalve week die ik nog over heb, ben ik nog een beetje aan het brainstormen over leuke blogpost en probeer mijn dagen rustig maar productief te houden. Ik kan mijn rust altijd goed vinden in sporten en ben van plan deze week mijn huidige 'sportroutine' met jullie te delen. Voordat ik allemaal spannende dingen ga doen, ga ik vanavond heerlijk uiteten - outfitpost volgt! - en neem ik morgen mijn diploma in ontvangst! Wat zijn jullie plannen voor de zomer? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten