woensdag, juli 20

EEN EERSTE POST UIT PERU


Zittend in de woonkamer van het appartement, kijk ik uit over de oceaan en het 'Park van de Liefde'. Het duurde in totaal zeker twintig uur, maar ik ben dan toch eindelijk aangekomen in Lima, Peru. Hier aan zee is de mist 's ochtends zo dik, dat ik hier vanaf de vijtiende verdieping, de mensen in het park in regenkleding zie lopen. Overmorgen vertrekken we naar onze volgende bestemming, maar nu eerst even een kleine update ...                                                                                                 Lees je mee? ...

Deze post is het begin van een maand reizen door Peru en ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn 'avonturen' hier. Het is vandaag onze - ik en mijn gezin - tweede dag in Lima. Gisteren hebben we, wandelend door het centrum, doorgebracht met familie. 'S middags even genoten van een heerlijke chocomouse - zie hierboven - voordat we met een wandeling langs de kust weer terug gingen naar huis. Het was voornamelijk een dag om even bij te komen van een vlucht met twee keer en overstap en zestien uur vliegen. 

Zoals ik al zei hebben we en prachtig park voor de deur, waarin ik straks de dag ga beginnen met een 'morning run' en een workout. In mijn vorige post beloofde ik dat ik mijn workout schema zou delen en dat wil ik ook zeker nog doen, al is mijn schema in de vakantie vooral:  'work with what youve got'. Vanmiddag gaan we de buurt Barranco verkennen, dus daarvan volgt zeker nog een post. Morgen heb ik nog een dagje wifi en daarna zal ik dus zoveel mogelijk posten, maar zal ik wel op 'wifi hunt' moeten gaan. Ik hoop dat jullie meelezen met mijn reis, stay tuned! 


L I E F S,  C H A S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten