zondag, juli 24

SUNDAYS OUTFIT, ICA PERU



Schuilend onder een afdakje langs het zwembad, zit ik in de schaduw met mijn laptop op schoot. Inmiddels ben ik alweer bijna een week in Peru en zijn we na een paar dagen in Lima aangekomen in de woestijn. Vandaag een blogpost met een kleine update maar vooral outfitfoto's ...        Lees je mee?







De eerste dag dat we hier aankwamen was iets anders dan verwacht. Een bewolkte lucht en koude wind verwarde het hele dorpje hier, waar iedereen is gewend dat het ook swinters 'gewoon' 25 graden is. Gelukkig brak de zon gisteren al vroeg door en kon ik ook vandaag - voor eventjes, want ik lig voornamelijk in het zwembad - mijn korte broek aan. 

Vandaag had ik zin in een wat meer 'classy' outfit. Ik wilde al een tijdje een simpele witte blouse, omdat die nou eenmaal overal mee te combineren zijn. Net voordat we op vakantie gingen, kocht ik deze bij de Zara. Ook mijn sneakers zijn nog maar net nieuw en ookal weet ik dat de adidas trend al een hele tijd geleden begon, ben ik super blij met nog een paar witte sneakers. Perfect voor de zomer en net als de blouse: overal mee te combineren. 

Mijn all time favorite shorts zijn eigenlijk al mijn vintage Levi's, maar het paar dat ik hier aan heb is toch wel net iets specialer haha. Deze jeans kocht ik vorig jaar op een markt in Frankrijk voor - ja echt waar- twee euro! Thuis even zelf de schaar in gezet et voila. Mijn leren riem is ook een item waar ik al lange tijd naar op zoek was. Een half jaar geleden vond ik deze op de Noordermarkt voor 1,50 euro. Een simpele outfit vol musthaves dus. Ik probeer mijn kast te vullen met basics en tijdloze items en voor mij is deze outfit een goed voorbeeld van een combi daarvan. Ik heb de look afgemaakt, door hem eigenlijk niet echt af te maken haha. Mijn haar in een knotje - nog nat van de douchte - en heerlijk geen makeup of sieraden, maar goed het is dan ook vakantie :) 


Zoals ik al zei, de outfit was niet voor lang. Met de hitte hier lig ik voornamelijk heerlijk te zonnen of in het zwembad. Morgen bezoeken we Nazca om daar de Nazca lijnen te bekijken, voordat we weer terug gaan naar Lima. Daarna is onze volgende stop Puno, het Titicaca Meer. Daar zal het veel kouder zijn en dus vooral reisblogs in plaats van outfits. Voorlopig zet ik de laptop weer even opzij en neem ik gauw nog een duik. Ik hoop dat jullie ook genieten van de vakantie en van mijn blogs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten