zondag, augustus 21

NICE, FRANKRIJK DAG 1 - OUTFIT

Na een maand in Peru en twee dagen in Nederland te zijn geweest, heb ik inmiddels de eerste dag Nice achter de rug. Met vriendje lief kwam ik vanochtend vroeg aan, om samen nog vier dagen van de Franse zon en cultuur te genieten. Een kleine update over wat we vandaag hebben gedaan (en gegeten yum), maar voornamelijk mijn 'vintage vibes' outfit van vandaag.                       Lees je mee? 
Onze eerste dag hebben we voornamelijk gewandeld (en gewandeld en nog meer gewandeld) om een beeld te krijgen van de buurt waarin we zitten en alvast wat restaurantjes te spotten om later misschien terug te kunnen komen. Nadat we drie uur door het oude centrum struinden en de prachtigste boetiekjes bekeken hadden, hebben we ook even huiselijke dingen als boodschappen gedaan - moet ook gebeuren - voordat we weer op pad gingen om heerlijk uiteten te gaan. Onze keus werd uiteindelijk een Indiaas restaurant in het oude centrum, waar ik de lekkerste vega curry ooit heb gegeten! We sloten de avond af met een wandeling over de boulevard en met het plannen van morgen. Voor morgen - vandaag als jullie dit lezen - staan er Musea, het strand en meer op de planning, maar nu eerst even mijn outfit van vandaag :)





De kleine pittoreske straatjes van Nice vroegen wat mij betreft echt om een klassieke vintage outfit! Deze rok kocht ik alweer een tijdje geleden bij Marbles Vintage, maar ik had helaas de kans nog niet gehad om hem te dragen. De stof is echt prachtig en wandelen op hoge hakken in deze rok geeft niets anders dan good vibes.  Ook mijn tasje kocht ik een jaar geleden tweedehands op de Ijhallen voor een tientje en yes hij is echt leer. De sleehakken - die na ongeveer anderhalf uur niet zo een goed plan bleken - zijn echt een super item, maar net zoals de rok draag ik ze eigenlijk maar weinig haha. Toch blijven ze supergaaf en bewaar ik ze voor 'speciale gelegenheden'. 

De rest van de drie dagen, waarop ik nog in Nice ben, komt er elke dag een post online! Stay tuned :)

Bisous, Chas
xxx

4 opmerkingen: