maandag, augustus 22

NICE, FRANKRIJK • DAG 2


Toen 's ochtends vroeg de wekker ging, besloten we ons toch nog even om te draaien om vervolgens een uurtje later de dag te beginnen met een heerlijk brood van de Boulangerie die onder ons appartement zit. Eenmaal op kracht gekomen - we hebben het hier ontzéttend zwaar - wandelden we nog even langs de markt, voordat we naar onze volgende bestemming vertrokken ...        Lees je mee?

Inplaats van een tram te nemen besloten we te lopen, omdat ik zo kan genieten van de sfeer die de mediterrane huisjes van Nice hebben. Elk gebouw is zo zacht en prachtig van kleur dat je, je gewoon wel op vakantie moet voelen haha.  Wandelend van schaduw naar schaduw, zijn we onderweg naar het MAMAC; het museum voor moderne kunst. Omdat het hier toch echt al best warm is om tien uur 's ochtends, was het perfect om rond te dwalen door de zalen van het museum, waar we drie verschillende tentoonstellingen hebben gezien.





Via het park zijn door het moderne centrum gewandeld waar we onder andere de Galeries Lafeyette hebben bezocht. Na een kleine lunch waren we weer op weg naar huis, via de kleine straatjes van het oude centrum. We hebben de avond rustig afgesloten en ik had zelfs geen zin meer om mijn oufit te fotograferen, want om eerlijk te zijn was dat met 29 graden en mijn rode wangen ook niet echt het beste moment haha. Vandaag staat er een stranddagje - misschien gaan we parasailen!!- en een nieuwe outfitpost shooten op de planning. Morgen dus weer een post over vandaag, maar nu ga ik me heerlijk klaarmaken om een dagje te luieren op het strand. Stay tuned!

Liefs en bisous,
Chas
xxxx

3 opmerkingen:

  1. Zo heerlijk voor jullie en wij genieten mee met jullie verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei wat gaaf parasailen ! en nice klinkt geweldig (en ziet er ook erg mooi uit !)
    xx Ish

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww liefje het ziet er zo mooi uit ik hoop dat je het naar je zin hebt mis jeee xxx je zusje eva

    BeantwoordenVerwijderen