woensdag, augustus 24

NICE, FRANKRIJK DAG 3 - OUTFIT


Mijn ogen dichtknijpend tegen de zon adem ik de frisse zeelucht in. Op onze derde dag in Nice, besloten we onze voeten er even niet af te wandelen en te genieten van het heerlijke weer en zo belandden we de hele middag op het strand. Toch heb ik voor jullie een outfitpost in elkaar geknutseld van het moment van de dag waarop ik wél kleding aan had. Een loose outfit voor een heerlijke zomeravond ...           Lees gauw verder!


oversized shirt Asos
leren tasje Vintage
culottes broek Bershka
sneakers Nike X ..And other Stories



Omdat ons appartementje maar drie minuten lopen van het strand zit, hebben we vrijwel elke avond over de boulevard gewandeld, waar muzikanten, skaters en artiesten de straat vol maken. Vanavond besloten we eigenlijk even spontaan toch te gaan wandelen en dus besloot ik maar een comfy en luchtige outfit aan te doen - het blijft 27 graden .. - en in mijn sneakers te springen. 
Dit shirt kocht ik laatst bij Asos, omdat nouja ... een oversized basic shirt niet in je kast kan ontbreken toch? Mijn vrolijke roze broek herkennen jullie misschien wel van een vorige outfitpost en ik ben er nogsteeds even blij mee. Eigenlijk kan deze broek met alles, zit hij super lekker én voegt hij een beetje kleur toe aan mijn kast. Dan mijn haar en make-up: een práchtige knot en geen make-up te bekennen :) 

Inmiddels ben ik vandaag weer thuisgekomen uit Nice, met het nare nieuws dat mijn hondje vanochtend is ingeslapen. Over onze laatste dag in Frankrijk had ik graag willen posten, maar ik heb besloten dit even te laten voor wat het is. Ik heb genoten en ik hoop dat jullie ook van de vakantie hebben genoten. In Amsterdam is het nog heerlijk vakantieweer en zondag heb ik weer een post voor jullie klaar. Geniet! 





4 opmerkingen:

  1. Jouw broeeek! Die is echt heel leuk! En ook echt vet gecombineerd. Naar van je hondje trouwens :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het soms ook fijn om gewoon de hele dag m'n pyjama aan te houden.

    BeantwoordenVerwijderen